środa, 31 grudnia 2014

December - instagram summary


No cześć, to już ostatni dzień 2014 roku więc stwierdziłam , że przydałoby się coś do Was napisać. Ja cały dzień w sumie spędzam na przygotowaniach do sylwestra. Rano robiłam zakupy, potem piekłam ciasto, malowałam paznokcie i tak dalej... W najbliższym poście postaram się Wam pokazać jak wyglądałam.
Dzisiaj mam dla Was instagramowy mix grudnia. Zapraszam do oglądania.

łapacz snów/kurs harcerski/ ja w mundurze harcerskim/ kabaret Hrabi na żywo

modelinowe wyroby/kartki DIY/urodzinowa róża dla koleżanki/ prezent ^^

moja choinka/zniszcz ten dziennik/ zaczynamy destrukcję/ pozytywnie :)

życzenia świąteczne/pierwszy raz zrobiłam french manicure!/pijalnia czekolady wedla/tak wyglądałam na Wigilii

zimowa ja/ pierwszy śnieg/ rozetki zrobione przez mojego tatę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz