niedziela, 28 grudnia 2014

Botanic garden


Cześć!
Jak Wam minęły święta?  Ja totalnie nie czułam atmosfery świątecznej, nawet podczas Wigilii. Bardzo możliwe, że po prostu z tego wyrosłam, no trudno. Cieszę się z tego, że spadł śnieg. Gdy pewnego dnia zobaczyłam tą wspaniałą zimową scenerię za oknem momentalnie zrobiłam się bardzo szczęśliwa. Było to w sumie zabawne, bo nigdy aż tak się na ten widok nie cieszyłam. Mam nadzieję, że ten śnieg zostanie jak najdłużej i będzie można lepić bałwana oraz zjeżdżać na sankach : D
Dzisiaj mam dla Was mało zimowy czy świąteczny post, bo mam zaległe zdjęcia do wstawienia. Jakieś pół roku temu byłam z mamą w ogrodzie botanicznym, a ponieważ uwielbiam fotografować kwiaty, to robiłam bardzo dużo zdjęć i właśnie je chce Wam dzisiaj pokazać. Zapraszam do oglądania.






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz