czwartek, 4 grudnia 2014

Wishlist & DIY pudełko decoupage


Cześć!
Planowałam napisać posta dopiero w piątek, bo dziś miałam zamiar się uczyć do poprawy sprawdzianu z biologii, ale na szczęście okazało się, że napiszę to dopiero za tydzień, także dziś mam wolne popołudnie, z czego się bardzo cieszę. 
Już niedługo święta, nie mogę się doczekać, bo czuję już tą wspaniałą świąteczną atmosferę. Dziś postanowiłam, że wypiszę listę rzeczy, które chciałabym dostać od rodziny.

Są to:
- nowy telefon Sony Xperia L
- jakieś fajne case'y do niego
- bluzę Reziego
- bardzo chciałabym też bluzę Grubsona, ale niestety kosztuje ona aż 209 zł.





















Poza tym mam dziś dla Was małe DIY, mianowicie  pudełko ozdobione techniką decoupage. Jest to prezent, który dałam mojej koleżance na urodziny w czerwcu.




 Potrzebne będą:
-pudełko (ja kupiłam swoje w Empiku)
-papier do decoupagu (również z Empika)
-klej do decoupagu
-pędzelek do nakładania kleju







1.  Nanosimy kilka kropel kleju na pudełko i wycinamy kawałek papieru w odpowiednim rozmiarze, tak aby pokrył wybrany fragment pudełka.








2. Naklejamy papier na pudełko, tak aby pokryć całą powierzchnię.
                                                                                      




3. I GOTOWE :) Jak widzicie nie jest to trudne, ale trzeba uważać, żeby nie papier się nie podarł, bo pod wpływem kleju robi się mało wytrzymały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz