sobota, 6 grudnia 2014

Why I love winter? ♥

 Cześć!
Mam właśnie za sobą pierwszy dzień weekendu. Dziś i jutro, jak już wcześniej mówiłam, mam kurs harcerski. Miałam dzisiaj zajęcia przez cały dzień, były bardzo ciekawe, ale niestety nie na wszystkich mogłam się skupić, bo byłam zmęczona.


Jest już grudzień, co oznacza śnieg i zbliżające się święta , a także dużo czasu wolnego oraz wspaniałą świąteczną atmosferę. Dlatego dziś mam dla Was listę rzeczy , które powodują, że kocham zimę.


♥ śnieg ♥ święta ♥ atmosfera świąteczna ♥ prezenty ♥ robienie czegoś dobrego dla innych ♥ przytulanie ♥ wszystko pięknie wygląda, bo jest pokryte śniegiem ♥ ozdoby świąteczne ♥ choinka ♥ romantyczny nastrój ♥ ciepła herbatka ♥ sweterki ♥ legginsy ze świątecznymi wzorkami ♥ gorąca czekolada ♥ sylwester ♥ dużo wolnego ♥ czas, który można spędzić z bliskimi (tu chodzi mi bardziej o święta)♥ świąteczne piosenki ♥ świąteczne filmy ♥ jazda na łyżwach ♥ jazda na sankach ♥ rzucanie się śniegiem ♥ ciepłe kocyki ciepłe, puchate skarpetki ♥ oglądanie śniegu za oknem


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz