sobota, 28 czerwca 2014

Hello holidays ღ


Cześć!
Od dzisiaj mam dwa miesiące wolnego, co oznacza dłuuugi odpoczynek od szkoły i nauki. Mam wiele planów na te wakacje, więc na pewno nie będę się nudzić. W tym tygodniu będę spotykać się ze znajomymi i pakować plecak na obóz harcerski.
Ostatni tydzień szkoły minął mi dość szybko, bo był bardzo luźny. W poniedziałek zwolnili nas z dwóch ostatnich lekcji, w środę były skrócone, a w czwartek odbył się dzień sportu. Dzięki temu miałam po szkole dużo czasu i mogłam częściej spotykać się z moim chłopakiem. W środę wybraliśmy się do kina na film "Wilk z Wall Street", który bardzo mi się spodobał. Często zdarzało się tak, że cała sala wybuchała śmiechem.
Film opowiada o brokerze, który bardzo szybko zyskał sławę. Jego dokładniejszy opis znajdziecie tutaj.
A dzisiaj mam dla Was trochę inspiracji związanych z latem i wakacjami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz