sobota, 10 maja 2014

Majówka ♥ Toruń w moim obiektywie ♥

Cześć!
Co prawda z majówki wróciłam juz w poprzednią niedzielę ale zdjęć miałam mnóstwo i musiałam najpierw je przejrzec a dopiero teraz znalazłam czas... Więc przychodzę do Was z nową porcją zdjęć, tym razem majówkowych. Byłam na rajdzie harcerskim w Toruniu.

DZIEŃ PIERWSZY

Pierwszego dnia o 8.45 mieliśmy pociąg do Torunia Głównego.
 Jechaliśmy około 4 godziny i o 12 bylismy na miejscu.Miejscem w którym nocowaliśmy był Fort! Było meeega zimno, tylko w naszym pokoju było ciepło. Po przyjechaniu rozpakowaliśmy się i oglądaliśmy film "Wyspa skarbów". Obrzędowością rajdu były bajki Walta Disney'a. Tematem kazdego dnia była jakaś cecha, której nauczyły nas bajki. Tego dnia była to pomoc. Każdego dnia oglądaliśmy film dotyczący danej cechy.
 Po filmie poszliśmy na miasto i mieliśmy grę terenową "W poszukiwaniu astrolabium". Musieliśmy znaleźć w określonym miejscu kartkę z częścią astrolabium i odpowiedzieć na pytania dotyczące tego miejsca.

A tak wyglądał nasz pokój

DZIEŃ DRUGI

Tego dnia rano mielismy apel-w końcu to wyjazd harcerski. Po apelu udaliśmy się na starówkę , do muzeum podróżników im.Tony Halika.

Następnie byliśmy w Domu Legend Toruńskich. Zwiedzający Dom mogli uczestniczyć w odgrywaniu legend, ja zostałam wybrana na konia :D
Do fortu wracaliśmy szybko bo padał deszcz. Tym razem tematem dnia była przyjaźń więc oglądaliśmy dwa filmy- "Mój brat niedźwiedź" i "Droga do Eldorado".

DZIEŃ TRZECI

Trzeciego dnia rano także mieliśmy apel.
 Po apelu udaliśmy się na starówkę , do muzeum podróżników im.Tony Halika.

Moje ulubione zdjęcie <3

Po apelu nie zdejmując mundurów poszliśmy na starówkę na mszę z okazji trzeciego maja. Kiedy się skończyła poszliśmy do Planetarium, a konkretnie do orbitarium czyli jednej z części. Były tam różne urządzenia  z których można było korzystać. Poszliśmy także do ruin zamku krzyżackiego. Potem wróciliśmy do fortu , zjedliśmy obiad i oglądaliśmy film "Atlantyda" , bo tematem dnia była wiara. Następnie mieliśmy zajęcia o 1,2 i 3 maja. Podczas zajęć usłyszeliśmy jakieś krzyki dochodzące z korytarza. Okazało się że była to wycieczka , która zwiedzała fort razem z przewodnikiem , więc się dołączyliśmy. Było strasznie ale naprawde fajnie. Więcej szczegołów ze zwiedzania nie będę zdradzać , pojedźcie do Torunia i przekonajcie sie sami :)
Wieczorem mieliśmy jeszcze quiz o Walcie Disney'u i pokaz mody w strojach obrzędowych czyli w przebraniach za postacie z bajek. Ja byłam myszką Minnie :)

DZIEŃ CZWARTY

Ostatniego już dnia również mieliśmy apel , a potem sie pakowaliśmy bo przed 10 musieliśmy opuścić pokój. Następnie udaliśmy się do świetlicy gdzie oglądaliśmy film "Mulan" ,a następnie mieliśmy zajęcia o strachu. Tematem dnia był właśnie strach oraz odwaga. Po zajęciach poszliśmy na starówkę , mielismy czas wolny a potem zjedliśmy na obiad przepyszną pizzę. Potem udaliśmy się na Dworzec gdzie po 18 wsiedliśmy w pociąg. W Warszawie byliśmy o 22.15.

A Wam jak minęła majówka? :)