czwartek, 24 kwietnia 2014

Trip Journal


Hej!
Byłam ostatnio w Empiku. Poszłam po prostu po nim przejść i pooglądać co ciekawego jest w sprzedaży.Przeglądając akcesoria do scrapbookingu, wpadłam na pewien pomysł.
W wakacje jadę na 19 dni do Malezji , Tajlandii i Singapuru. W związku z tym wymyśliłam że zrobię dziennik podróży.Zebralam trochę inspiracji i już wiem jak będzie wyglądał.W Empiku kupiłam wtedy zwykły ,czysty zeszyt,naklejki z numerkami i kilka taśm dekoracyjnych.






 Zaczęłam już robić i narazie mam okładkę, którą zaraz zobaczycie. Chce też pokazać Wam dzisiaj trochę ciekawych propozycji na wykonanie takiego dziennika.które może Was zainspirują i zachęcą do zrobienia czegoś podobnego :)





A teraz troche inspiracji : 

1. Tutaj możemy znaleźć aż dziesięć pomysłów na różne dzienniki podróży, pomysły są naprawdę ciekawe i jest ich dość dużo. Niektóre są nawet przyjazne dla środowiska-zrobione z papierowej torby! 


2. Na tym blogu  przedstwiony jest dziennik wykonany przez jego autorkę.Są tam zamieszczone jego zdjęcia , ale dodatkowo można też znaleźć rady co do wykonania.



3.  Tu widzimy kolejny, bardzo fajnie wykonany dziennik. Niestety , blog nie jest pisany po polsku ani angielsku ale widać zdjęcia pracy.


4. Tutaj macie bardzo ciekawy pomysł na dziennik robiony razem z dziećmi. Równie dobrze można go pisać samemu i codziennie pisać dlaczego dany dzień nam się podobał.







5.W tej ostatniej inspiracji macie 10 pomysłów na różne dzienniki . Niektóre zrobione własnoręcznie a niektóre kupione. 





To tyle z inspiracji. Mam nadzieję że post Wam się podobał i że Was zainspirowałam . :)







2 komentarze: