niedziela, 9 marca 2014

White girl tag


Hejka :)
Przepraszam że wczoraj nie napisałam , ale cały czas się uczyłam. Zapowiada mi się , najgorszy tydzień szkolny ever :( W poniedziałek mam sprawdzian z matematyki , we wtorek sprawdzian z informatyki i z angielskiego, poprawę sprawdzianu z polskiego i kartkówkę z histori. W czwartek mam jeszcze kartkówkę z matematyki. Jak widzicie,jest tego strasznie dużo i cały weekend się uczę, i dopiero teraz znalazłam chwilę żeby do Was napisać .
No dobrze, dzisiaj white girl tag. Tag zobaczyłam u Lucy i postanowiłam zrobić taki sam.

White girl tag

1) Ulubiony napój w Starbucksie?
Praktycznie nie chodzę do Starbucksa. Średnio mi smakuje ich kawa ,a w dodatku kosztuje aż 10 złotych dlatego wole zrobić sobie sama w domu. Ale jeśli już idę to biorę caffe latte z cukrem.



2) Ile czasu przygotowujesz się rano?
Gdy wstaję do szkoły , ustawiam sobie budzik na godzinę przed wyjściem. Zapewne zdążyłabym w pół godziny ,ale wolę wstać tak żeby wszystko na spokojnie zdążyć, a nie potem się spieszyć i jescze czegoś zapomnieć.


3) Ile słitfoci robisz w ciągu dnia?
Ostatnio mój telefon był w naprawie dlatego nie robiłam praktycznie wogóle. Ale zazwyczaj robię około 5, max 10 , nie więcej :p


4) Ile masz obserwowanych i zdjęć na instagramie?
 obserwowani - 37
zdjęcia - 127


5) Czy ubierasz to samo ubranie częściej niz raz?
No jasne. Gdybym zakładała każde ubranie tylko raz , po około tygodniu, nie mialabym się w co ubrać. Zazwyczaj noszę to samo przez dwa dni, potem wrzucam do prania i po praniu zakladam znowu.

6) Na czym spędzasz najwięcej czasu?
Ostatnio na nauce :/


7) Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem go?
Nie zawsze. Jeśli jakieś jedzenie wygląda ładnie, to robię zdjęcie i zazwyczaj wrzucam potem na instagrama. Może i to głupie , ale czasem tak robie.


8) Robisz makijaż codziennie?
W tygodniu, gdy chodzę do szkoły tak . W weekend raczej nie,chyba że gdzieś wychodzę . Zazwyczaj używam tylko tuszu do rzęs , korektora i pudru.




No to tyle na dzisiaj, jak Wam podoba się taki tag? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz