wtorek, 11 marca 2014

My wish list


Hej :)

Uff,przetrwałam najgorszy dzień w całym tygodniu. 2 sprawdziany i kartkówka sa już za mną.
Dzisiaj chcę Wam pokazać moją wishlistę. Jest to lista rzeczy, które chcę mieć i planuję sobie kupić.

1. Aparat
Aparat to coś co koniecznie chcę mieć. Odkąd zaczęłam interesować się fotografią, myślę o własnej lustrzance.Na razie korzystam ze sprzętu moich rodziców , ale wolałabym mieć swój własny. Nie mogę się doczekać kiedy już zbiorę na niego pieniądze i kupię :)


2.Spódnica mini- maxi
Takie spódniczki bardzo mi się podobają. W zeszłym roku widziałam bardzo ładną w Pepco , ale niestety była to ostatnia sztuka, którą zresztą kupiła moja koleżanka. Dlatego w tym roku,chcę taką kupić , najlepiej w pastelowych kolorach.

3.Sukienka
Niedługo będzie lato,dlatego muszę kupić sobie sukienkę , bo praktycznie żadnej nie mam. Najlepiej taką , która będzie pasowała do koszuli dżinsowej, bo taki zestaw podoba mi się najbardziej.


4.Conversy
Moja mama obiecała mi że na wiosnę dostanę nowe conversy. Te , które mam teraz mają już niecałe trzy lata i trochę się rozpadają w niektórych miejscach dlatego potrzebuję nowych.


5.Duża ramka na zdjęcia w kształcie serca
 Uwielbiam ramki ze zdjęciami, dlatego chcę sobie kupić , żeby wyeksponować moje ulubione zdjęcia. Serduszko ze zdjęciami które robiłam i pokazywałam Wam na blogu, niestety się nie trzyma na ścianie i cały czas spada, dlatego chcę kupić ramkę , podobną do tej , którą podpatrzyłam u Zmianoholiczki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz