czwartek, 27 listopada 2014

Instamix


Cześć!
W tym tygodniu są próbne matury w mojej szkole, a ponieważ jestem dopiero w drugiej klasie mam trochę czasu wolnego, więc mogę wreszcie napisać do Was posta.Niestety nie mam za bardzo ostatnio internetu z pewnych powodów, dlatego piszę tak rzadko.


Ostatnie dni spędziłam bardzo ciekawie. We wtorek spotkałam się z kolegą, a wczoraj nocowałam u koleżanki. Oglądałyśmy filmy, malowałyśmy paznokcie, gadałyśmy i było naprawdę świetnie.
Jutro ok. 18 wyjeżdżam na kurs harcerski i wracam w niedzielę. Będę miała go też przez kolejne dwa weekendy.
Dzisiaj mam dla Was mix moich instagramowych zdjęć, które pojawiły się tam w ostatnim czasie, zapraszam do oglądania :)

deszczowy dzień w górach/mój mąż ♥/tekst "Thinking out loud/selfie vol.24763

babeczka *.*/nowy smak Arizony-o dziwo mi zasmakował!/tiramisu i kawa z babcią :)/niebieskie frugo o.O

naklejka,którą zdobyłam na koncercie Grubsona ^^/babeczki pieczone od 2 w nocy (y)/najlepiej zdobyty bilet  ♥/halloweenowo





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz