niedziela, 2 listopada 2014

Fall tag ♥

Cześć!
Dawno mnie tu nie było, ale to nic. Nie miałam ostatnio weny ani motywacji do pisania, ale dziś siedząc przy laptopie stwierdziłam, że czemu by nie spróbować czegoś napisać? Tak więc zmieniłam trochę wygląd bloga (  nagłówek i tło) i kontynuuję moją przygodę z blogowaniem :) Dzisiaj mam dla Was tag o jesieni. Co prawda zaczęła się już jakiś czas temu , ale wciąż trwa , więc myślę, że to odpowiedni temat posta.




1. Ulubiony produkt do ust na jesień?
Mam często wyschnięte usta, dlatego używam zwykłej pomadki ochronnej.

 
2. Ulubiony jesienny napój?
Herbatka , najlepiej zielona
 
3. Ulubione akcesoria jesienne w garderobie ? 
Płaszcz, jakaś ciepła chustka na szyję , rękawiczki i oczywiście jakieś ciepłe sweterki. Ostatnio kupiłam także takie cieplutkie skarpetki w Daichmanie i używam ich do spania.

4. Ulubiona zmiana w przyrodzie?
Kolorowe liście
 
5. Ulubiony horror, film o duchach, film na Halloween?  
Nie oglądam horrorów, bo się boje.


6. Ulubione muzyka na jesień? 
Pozytywna, poprawiająca humor ♪ ♪
♪  Ed Sheeran
♪  Grubson 















7.Co lubię, a czego nie lubię w jesieni?
Lubię to, że wszystko pięknie wygląda, bo liście zmieniają swój kolor, a nie lubię tego, że jest tak strasznie zimno.


































Wszystkie zdjęcia pochodzą z internetu.

2 komentarze: