środa, 4 czerwca 2014

Planowane posty


Cześć, dzisiaj będzie krótko, bo mam trochę rzeczy do zrobienia, a na napisanie dłuższego posta potrzebne mi trochę czasu. Od jakiegoś czasu mam w głowie pełno pomysłów na posty. Gdy coś przychodzi mi do głowy - odrazu zapisauję żeby nie wyleciało. Oto trochę moich pomysłów, czyli postów jakich możecie się spodziewać w najbliższym czasie :)

♥ Dwa tutoriale DIY o robieniu pudełek
♥ Wygląd mojego dziennika podróży (skończyłam już w większości go ozdabiać)
♥ Moje ulubione w ostatnim czasie piosenki
♥ Zdjęcia z fontann multimedialnych na starówce
Zdjęcia z parku botanicznego
♥ Przepis na bułeczki maślane
♥ Druga część postów o pomysłach DIY
♥ Różne strony z poradnikami ( to co zgromadziłam w zakładkach)
♥ Pomysły na ciekawe i smaczne przepisy
Trochę ciekawych pomysłów z bloga A Beautiful Mess
♥ Przydatne porady dla bloggerów
♥ Tutorial DIY o organizacji kolczyków
♥ Moja modelina i akcesoria
♥ No i jak wreszcie dostanę moją nową modelinę to napewno pojawi się trochę wyrobów z niej :)

1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Award. Zajrzyj tutaj: http://sowiagaleria.blogspot.com/2014/06/nominacja-do-liebster-award.html :).

    OdpowiedzUsuń