czwartek, 12 czerwca 2014

Changes & 2 blogs


Cześć kochani!
Jak widzicie zmienił się nieco wygląd bloga. W środę po powrocie ze szkoły od razu siadłam do komputera, ponieważ zmianę wyglądu planowałam już od jakiegoś czasu. Stwierdziłam, że stary mógł się już Wam znudzić więc wymyśliłam coś nowego. A oto co się zmieniło :

ZMIANY
♥ Nagłówek- czyli to co zmieniam zawsze podczas odnawiania wyglądu bloga. Stary nagłówek był elegancki, a nowy jest bardziej "lifestylowy". Są na nim zdjęcia prezentujące moje pasje czyli fotografię i robienie rzeczy własnoręcznie.

♥ Tło- musiałam wybrać je tak, żeby pasowało do nagłówka. Na początku były to chmury, ale wyglądały źle, wręcz odstraszały, więc zmieniłam je na tło "drewniane".














 ♥ Czcionki- tym razem poza zmianą nagłówka i tła stwierdziłam, że zmienię także wygląd tekstu na blogu. Tekst postów i gadżetów jest pisany czcionką Just Another Hand, a tytuły postów, gadżetów, daty i nagłówki stron- czcionką GFS Neohellenic.

♥ Etykiety- zmieniłam trochę ich wygląd, usunęłam niepotrzebne i zostawiłam tylko te, o których najczęściej i najchętniej piszę.

♥ Tytuły gadżetów- tu akurat nie widać dużej różnicy, bo zmieniła się tylko wielkość napisów.

♥ Favicona- to znaczek, który pojawia się obok nazwy gdy otwieramy zakładkę bloga. Wcześniej była to czarna gwiazdka, a teraz jest różowa kawa.

  

 

Po napracowaniu się nad zmianą wyglądu nadszedł czas na relaks. Szukałam różnych rzeczy w internecie i natrafiłam na kilka ciekawych blogów. Niektóre z nich pojawią się w moich ulubionych stronach ( które możecie zobaczyć po prawej stronie, na pasku bocznym) oraz w tym poście. Pierwszy blog, na który wpadłam to blog Allines. Agata prowadzi bloga lifestylowego. Najczęściej pojawiają się tam posty z outfitami, kosmetykami, a czasem także DIY. Co jakiś czas na jej blogu można znaleźć przeglądy ubrań ze sklepów internetowych, takich jak Sheinside.com czy Choies.com. Jej pasją jest fotografia co można zauważyć na jej blogu. Zdjęcia są duże i świetnie zrobione, a poty przejrzyste. Agata pisze czasem także o swoich przemyśleniach na różne tematy oraz o poradach dotyczących blogowania. Sądzę, że warto wejść na jej bloga, bo jest godny uwagi. Przeczytałam go od najnowszego do najstarszego posta. Miałam skończyć czytać już po kilku, ale tak się wciągnęłam, że nie mogłam się oderwać. Tak więc zapraszam na jej bloga :)

Drugi blog to Natalia- memories. Pisze posty lifestylowe, o modzie, tematyczne, a czasem pojawiają się także ciekawe przepisy i przeglądy ubrań ze sklepów internetowych. Tutaj także warto zajrzeć. Jeśli lubicie blogi lifestylowe czy modowe to te dwa bardzo Wam polecam.


No to chyba koniec na dzisiaj, trochę się rozpisałam, niestety rzadko mi się tak zdarza... Często po prostu nie mam weny, ale po przejrzeniu dużej ilości blogów czuję się bardzo zainspirowana i zmotywowana do dalszej pracy. Będę starać się pisać dla Was bardziej wyczerpujące posty. Jeśli macie jakieś pomysły o czym mogłabym napisać - piszcie w komentarzach.
A teraz zmykam na dodatkowy angielski, enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz