środa, 14 maja 2014

Organizacja kosmetyków - Kuferek DIY


Cześć!
Ostatnio sprzątałam w pokoju więc musiałam zrobić także porządki w kosmetykach. Przejrzałam je, niektóre wyrzuciłam , te które są najbardziej potrzebne wystawiłam na wierzch, a niepotrzebne schowałam. W związku z tym mam dzisiaj dla Was bardzo prosty pomysł DIY , który możecie wykorzystać do organizacji swoich kosmetyków.

KUFEREK NA KOSMETYKI

Potrzebne:
- kuferek
- kosmetyki
- kawałek materiału
- wata
- nożyczki

Przygotowujemy kuferek i resztę potrzebnych rzeczy. Następnie ucinamy kawałek wybranego materiału tak, aby miał odpowiednią wielkość. Do kuferka wkładamy dużo waty, tak żeby było miękko. Na końcu zakrywamy watę materiałem i układamy kosmetyki. Gotowe!

Tutaj macie jak to wygląda :)

Tutaj fajnie ułożona moja biżuteria otoczona rózami od mojego chłopaka ^^

No i toaletka :)

Mam nadzieje że podobało się Wam moje DIY. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz