sobota, 24 maja 2014

DIY Gift for Mother's Day


Cześć!
Przepraszam że dawno mnie tu nie było ale nie miałam głowy do pisania. W weekend spodziewajcie się posta co u mnie :)
Zbliża się w dzień Matki ( dla tych którzy nie pamiętają-jest już w poniedziałek! ) , więc mam dla Was pomysł na prezent dla mamy.



Co będzie nam potrzebne?
- ramka
 - farby (ja użyłam akrylowych)
 - paleta
 - pędzel
 - podkładka , żeby nie pobrudzić podłogi




Najpierw zmieszałam dwie farby aby uzyskać odpowiedni kolor.












                                                          

 Potem pomalowałam ramkę, na początku tylko jedną warstwę.                                                                         



Jak widać było to za mało, więc jak wyschło to nałożyłam drugą warstwę.



No i ramka po nałożeniu drugiej warstwy.








Gdy ramka wyschła , dodałam jeszcze zrobiony z papieru kolorowego napis "Happy mother's day" i kwiatek. Obie rzeczy przykleiłam klejem do decoupage.
Potem użyłam jeszcze taśmy dekoracyjnej i gotowe!












No i kilka zdjęć gotowej ramki :






No i jak Wam się podoba? Skorzystacie z mojego pomysłu? :)

2 komentarze: