poniedziałek, 5 maja 2014

12 DIY IDEAS


No hej!
Dawno mnie tu nie było , byłam na majówce na rajdzie harcerskim. Jak będę wstawiać zdjęcia to Wam wszystko opowiem. A dzisiaj post o pomysłach DIY , które od jakiegoś czasu zbieram w zakładkach żeby Wam pokazać :)

1.TABLICA SERCE
Jest to coś w stylu tablicy korkowej. Można przyczepić tu zdjęcia, listy zakupów , notatki lub cokolwiek innego.





2.KOSTKI LOVE
Do ozdoby pokoju.



3.DRUK NA TOREBCE
 Pomysł na bardzo fajną torebkę!


4.DREWNIANE TABLICZKI Z NAPISAMI
 Bardzo ładne tabliczki do ozdoby domu.



5.PODUSZKI Z NADRUKAMI





6.ALBUM ŚLUBNY

Bardzo mi się spodobał ten pomysł na własnoręcznie zrobiony album ślubny. Myślę że w przyszłości go wykorzystam.



7. "WĄSATY" ŚLUB
Skoro już jestem przy temacie ślubu to mam  tu jeszcze jeden ciekawy pomysł. Przewodnim motywem ślubu są usta i wąsy.



 Wspaniały pomysł na prezent dla ukochanego na walentynki.




Świetny pomysł na wyeksponowanie swoich zdjęć. Tutaj akurat wykorzystanie zdjęć dziecka.




Pomysł na własnoręcznie zrobiony domek dla lalek.

11. GRUDNIOWNIK

Pomysł na upamiętnienie świątecznych (i nie tylko) chwil.






12.OKŁADKA KALENDARZA

Pomysł na ozdobienie nudnej okładki kalendarza.



_____________________________________________________________________________

I dzień trzeci z wyzwania fotograficznego czyli chmury.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz