poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Dzień Ziemi 2014


Hej!
Jak Wam minął weekend? Ja byłam w niedzielę na dniu Ziemi. Chodzę na niego co roku i naprawdę to lubię!
Co to jest dzień Ziemi? 
To jakby piknik z wieloma stoiskami , które mają na celu uświadomić ludziom że należy dbać o środowisko. 

Co robiłam na dniu Ziemi?
Razem z bratem i koleżankami chodziłam po tych wszystkich stoiskach i patrzyłam czy dzieje się tam coś ciekawego. Zbieraliśmy głównie naklejki dlatego mam ich teraz trochę :D

Co zebrałam na dniu Ziemi?
Czyli wszystko to co zbierałam chodząc po stoiskach.


Zdjęcie z człowiekiem-drzewem zrobione z polaroidu !

Jestem w Załodze Eko!

Pocztówka pachnąca choinką 




Naklejki




Prezentacja parków narodowych
Na każdym dniu Ziemi jest coś takiego jak prezentacja parków narodowych. Są to stoiska , każde na jeden park. Na każdym stoisku się coś zbiera: w zeszłych latach były to puzzle, pocztówki , a teraz kartki z kalendarza. Żeby dostać kartkę trzeba było zrobić jakieś zadanie związane z parkiem.




I zdjęcie z jeżem :D






A Wy byliście kiedyś na dniu Ziemi? :)


1 komentarz: