niedziela, 6 kwietnia 2014

DIY - Organizer Design Your Life


Hej !
Niedawno postanowiłam , że założę sobie organizer do zapisywania ważnych rzeczy do zrobienia i planowania tygodnia. Regularnie czytam bloga Aliny , na którym jakiś czas temu pojawił się nowy, zaprojektowany przez nią organizer. Bardzo mi się spodobał , więc zrobiłam taki sam . Nie ma tam wszystkich wkładów , które zaprojektowała Alina. Użyłam tylko tych, które są mi najbardziej potrzebne.
Mój organizer wykonałam trochę inaczej niż zrobiła to Alina, więc zapraszam do przeczytania mojej instrukcji.

Jak zrobić? 


Potrzebujemy:
- wydrukowane wkłady i okładkę
- tektura
- nożyczki
- klej
- długopis



1) Wycinamy wszystkie wkłady i okładkę.


2) Na tekturę naklejamy okładkę żeby stała się nieco sztywniejsza.


3) Za pomocą dziurkacza robię dziurki we wkładach i okładce.


4) Wszystko związujemy wstążką i gotowe :)


Zapraszam na bloga Aliny :)



1 komentarz:

  1. Ale świetny! Muszę sobie taki zrobić, bo z pewnością mi się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń