poniedziałek, 31 marca 2014

Weekend!


Hej! :)
Jak Wam minął weekend? Mi bardzo miło :)
W sobotę spotkałam się z kolegą, a w niedzielę byłam z chłopakiem na zakupach. Kupiłam sukienkę i bransoletkę :3
W sobotę i w niedzielę byłam też w Rainbow Tea , Jest to taka jakby herbaciarnia. Najpierw wybiera się czy chce się czarną czy zieloną herbatę, następnie smak soku , który się dodaje. Soków jest akurat duży wybór więc nie będę tu wypisywać bo nawet nie pamiętam. Jak narazie próbowałam zielone jabłko i brzoskwiniowy. Do tego można wziąć takie kuleczki , które się rozgryza i mają w środku sok o określonym smaku. Próbowałam już jagodowy, malinowy , liczi , ananasowy :) Polecam :)
A teraz kilka zdjęć z weekendu :)

I love it! <3



Bransoletka z Claries (15 zl)

Sukienka z New Yorkera (60 zl)

Wiosna *.*

Widoki z mojego okna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz