niedziela, 2 marca 2014

DIY- scouting

Cześć!
W piątek wróciłam z zimowiska harcerskiego. Byłam w Nowej Słupi (Góry Świętokrzyskie) od 22 do 28 lutego. Pod względem harcerskim wyjazd bardzo mi się podobał. 22 lutego był Dzień Myśli Braterskiej i tego dnia wieczorem dostałam krzyż :)
Ogólnie na obozie byliśmy na wycieczce na Świętym Krzyżu. Poza tym pomagałam mojemu chłopakowi i koleżance w opiece nad zuchami czyli najmłodszymi harcerzami. Bardzo mi się to podobało i rozważam zostanie kadrą zuchową lub harcerską.
Po powrocie miałam wielką chęć ( i wciąż mam) do robienia czegoś związanego z harcerstwem. Dlatego wymyśliłam , że moge zrobić taki jakby zeszyt o harcerstwie. Wykonałam segregator, w którym  umieściłam ważne informacje o harcerstwie. Znajdzie się tam także moja próba na stopień.
A oto jak go wykonałam:

Potrzebujemy:
- stary,niepotrzebny segregator
- naklejki
- wydrukowane lub narysowane obrazki
- farbę
- klej
- pędzelek do farby i do kleju



Wykonanie:
1) Wycinamy obrazki i wybieramy naklejki.





2) Przygotowujemy podkładkę, żeby nie pobrudzić podłogi, a na niej segregator i farbę.

 
3) Malujemy segregator z zewnątrz ze wszystkich stron i czekamy aż wyschnie.


4) Obrazki za pomocą pędzelka i kleju przyczepiamy do segregatora ( ja użyłam kleju zwykłego mimo że na obrazku jest klej do decoupage, ale gdy posmarowałam obrazki tym do decoupage , one cały czas się odklejały).




5) Następnie przyklejamy napis( bądź robimy go samodzielnie) i resztę naklejek.



6) Nasz segregator jest gotowy! :)


A to bonus- pączek,którego sobie teraz jem ;p


Jak Wam się podoba mój segregator? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz