czwartek, 23 stycznia 2014

Handmade

Hej :)
Dzisiaj chciałabym napisać o zrobionej własnoręcznie przeze mnie biżuterii. Będą to bransoletki z muliny. Zapraszam do oglądania :)


Bransoletka z moim imieniem :3

Bransoletka z imieniem mojego chłopaka :)

bransoletka - poziome pasy

bransoletka - spirala


  
 

bransoletka - spirala 2-kolorowa



bransoletka - poziome pasy



I bonus - kwiatek z filcu zrobiony przeze mnie :)


Oraz muffiny z orzechami, jabłkami i żurawiną , które zrobiłam z bratem.
Chcecie post o przepisie na muffiny? :)




Robicie bransoletki z muliny ? Jakie wzory najczęściej używacie? 



3 komentarze:

  1. Mogłaś dobrać na tło jakiś mniej dający po oczach kolor. Ja biorę blok z kolorowymi kartkami i dobieram taki kolor, na którym dana rzecz będzie dobrze się prezentowała :).
    A co do bransoletki z napisem "Maciek": to jest ta krótka - breloczek, którą zrobiłaś w Szwajcarii czy to jakaś nowa? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, o tym nie pomyślałam , ale następnym razem chyba tak zrobię :)
      Ta krótka co robiłam w Szwajcarii :))

      Usuń
  2. Muffiny wyglądają bardzo apetycznie, mniam xD

    OdpowiedzUsuń